با چاقو زنجان ضامن دار در آمد میلیاردی به دست آورید

مشکل فزاینده جنایت با چاقو زنجان ضامن دار به ندرت از اخبار خارج می شود، با این حال نیاز است که اطمینان حاصل شود که پاسخ ها سنجیده و آگاهانه هستند، نه اینکه با واکنش های تند به عناوین رسانه ها و آنچه در رسانه های اجتماعی در حال تردد هستند هدایت شوند

همچنین نیاز اساسی به بررسی مسائل حفاظتی برای جوانان درگیر در جنایت با چاقو وجود دارد، به ویژه برای کسانی که پس از آن به عنوان مجرم شناخته می شوند و مفاهیمی که این برچسب با خود به همراه دارد.

مدارس و سایر سازمان‌هایی که با کودکان و جوانان کار می‌کنند، اغلب در موقعیت دشواری قرار دارند، و در عین حال از همه افراد درگیر حمایت می‌کنند.

با نگاهی به تحقیقات اخیر Ofsted در مورد جرایم با چاقو در مدارس لندن، این بینش به آنچه ما باید در نظر بگیریم تا نیازهای متنوع کودکان و جوانانی را که با آنها کار می کنیم، در نظر بگیریم، می پردازد.

در 12 مارس 2019، Ofsted گزارش خود را از یک پروژه تحقیقاتی در مورد جرایم با چاقو در آموزش منتشر کرد. بر اساس کار انجام شده در 29 مدرسه، کالج و واحد ارجاع دانش آموزان در لندن، این تحقیق به 3 سوال کلی نگاه کرد:

مقررات آموزش و پرورش برای محافظت از کودکان و دانش آموزان در برابر جرایم با چاقو در دوران مدرسه چه می کرد؟

چگونه موسسات دانش و مهارت هایی را برای ایمن ماندن در جامعه گسترده تر به فراگیران ارائه می کردند؟
هنگامی که کودکان چاقو را به مدرسه می آورند، از حذف چگونه استفاده می شود؟

همانطور که آماندا اسپیلمن اظهار داشت، این گزارش به موقع است و جنایت با چاقو به ندرت از اخبار خارج می شود، و نمودارها نشان می دهد که پس از چندین سال کاهش تعداد، حوادث جنایت با چاقو از سال 2014 در حال افزایش است. ) نشان می دهد که چگونه جنایت چاقو بین سال های 2010/11 و 2017/18 تغییر کرده است.