تیشرت مردانه یقه هفت که داماد در شب عروسی خود سوزاند

اگرچه مشکی همچنان رنگ محبوب تیشرت مردانه یقه هفت است، اما مزایا و معایبی دارد.

نکته مثبت این است که یک تی شرت مشکی جایگزین سرکشی برای گزینه کلاسیک سفید است. با این حال، رنگ به سرعت محو می شود و همچنین در شرایط گرم احساس گرمتر می کند.

همیشه در معاملات استاندارد سه به دو یا بسته های چندگانه موجود نیست، آبی رنگی یک انتخاب تصفیه شده است که تقریباً همان کار مشکی را انجام می دهد اما به دلیل داشتن عمق بیشتر رنگ، مناسب روز باقی می ماند.

هنگامی که با خیاطی جین یا آبی ترکیب می شود، برای ایجاد ظاهری تنومند ایده آل است.

تی‌شرت‌های گرافیکی که اغلب به عنوان پسر عموی عجیب تیشرت‌های کلاسیک در نظر گرفته می‌شوند.

نباید به عنوان یک کمد لباس ضروری به حساب آیند. هر تی شرت گرافیکی یک راه عالی برای ادویه کردن لباس اولین قرار ملاقات است، به خصوص زمانی که می خواهید شلوار جین مشکی مطمئن (شاید ملایم) و کفش های ورزشی مورد علاقه خود را بپوشید.

این یک راه مطمئن برای رسیدن به قرار ملاقات خود با موارد غیرمنتظره بدون خطر پریدن آنها از پنجره حمام است.
افزایش (و افزایش، و افزایش) روندهایی مانند ورزش و آرامش بخشیدن به کدهای لباس اداری به این معنی است که تی شرت ها اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند.

با این حال، سایه های خنثی می توانند کمی مشابه باشند. اشیاء را تازه نگه دارید و با امتحان کردن رنگ ها مقداری انرژی به ظاهر روزمره خود تزریق کنید.

هیچ قانون سختگیرانه‌ای در اینجا وجود ندارد آن را به روشی آسان، مقرون به صرفه و موثر برای آزمایش رنگ‌های مختلف تبدیل می‌کند.

اما، به عنوان یک قاعده کلی، رنگ‌های خاص متناسب با رنگ‌های پوست خاص هستند.
مردانی با پوست رنگ پریده و ویژگی‌های روشن‌تر مانند موهای قرمز، بلوند یا قهوه‌ای روشن و چشم‌های آبی رنگ‌هایی که به وضوح با رنگ پوست در تضاد هستند، مناسب‌ترند.