زنی با لامپ هالوژن جلو پراید فرزند خود را خفه کرد

دستگاه لامپ هالوژن جلو پراید شباهت زیادی با لامپ رشته ای دارد که تقریباً در هر ساختمان مسکونی نصب می شود. این لامپ از یک لامپ، یک رشته تنگستن، الکترودها و گروهی از کنتاکت ها تشکیل شده است که در تصویر نشان داده شده است.

لامپ های هالوژن خطی در قرن گذشته (در دهه 60) ساخته شد. آنها طراحی خاصی دارند – شکل استوانه ای مستطیلی با دو پایه. قدرت می تواند به 20 کیلو وات برسد، بنابراین آنها هم در زندگی روزمره و هم برای مقاصد صنعتی (اسپات لایت) استفاده می شوند. مزیت این لامپ ها خواص استحکام و روشنایی بالا است. عیب آن افزایش مصرف برق است.

یک لامپ هالوژن با یک لامپ دوتایی (خارجی) عملاً هیچ تفاوتی با نسخه کلاسیک ندارد، با این حال، اگر دقت کنید، همانطور که در عکس نشان داده شده است، می توانید لامپ کوچک دیگری را در داخل پوسته شیشه ای مشاهده کنید.

لامپ بیرونی برای محافظت از لامپ هالوژن در برابر تماس انسان و آسیب مکانیکی استفاده می شود. تا به امروز طیف گسترده ای از لامپ ها با لامپ خارجی وجود دارد: مات، شیری، تزئینی و غیره. اندازه پایه می تواند استاندارد (E27) و کاهش یافته (E14) باشد.

لامپ

برای هدایت شار نور، لامپ با یک بازتابنده آلومینیومی یا مادون قرمز پوشیده شده است. در نتیجه، نورپردازی کارآمدترین می شود، زیرا. تمام نور به ناحیه مورد نظر اتاق هدایت می شود. اغلب از این نسخه ها هنگام نصب نورپردازی سقف مخفی (نورهای نورافکن) استفاده می شود.

انواع مختلفی از لامپ های بازتابنده هالوژن وجود دارد: با شیشه محافظ، بدون آن و غیره. نوع پایه با یک گروه تماس دو پین با اندازه های مختلف نشان داده می شود (فاصله بین مخاطبین می تواند از 3 تا 10 میلی متر باشد).

مدل های کپسولی دارای اندازه مینیاتوری و خروجی نور نسبتا کم هستند. اغلب، لامپ های هالوژن کپسولی منحصراً برای اهداف تزئینی، به عنوان مثال، برای روشن کردن مبلمان استفاده می شود.

دست زدن به لامپ با دست به شدت ممنوع است، زیرا. این می تواند به طور قابل توجهی عمر سرویس را کوتاه کند.
محصولات در هنگام افزایش ولتاژ خراب می شوند ، بنابراین برای عملکرد آنها لازم است برای خرید یک دستگاه محافظت از اضافه ولتاژ هزینه کنید.
لامپ هالوژن تا دمای بالا گرم می شود، بنابراین باید از قبل در هنگام نصب از ایمنی آتش سوزی مراقبت کنید.
منطقه برنامه
دامنه هالوژن ها بسیار متنوع است. این محصولات به طور گسترده در نورپردازی خودرو، نورپردازی تزئینی، روشنایی خیابان و همچنین عکسبرداری و فیلمبرداری استفاده می شود. اغلب آنها در هنگام نصب روشنایی استفاده می شوند.