کابین آسانسور مشهد که نماد تابوت برای راهبه های نوجوان

وقتی صحبت از کابین آسانسور مشهد به میان می‌آید، اغلب افراد ابتدا جعبه‌های سرد و باریکی را تصور می‌کنند که برای مدت کوتاهی از آنها استفاده می‌کنند تا به طبقه مورد نظر برسند.

در واقع، مردم فکر می کنند که آسانسورها فقط از کابین تشکیل شده اند و چیزهای دیگری مانند اتاق ماشین، کابل ها، سیستم های امنیتی را نادیده می گیرند.

و این طبیعی است، زیرا مردم به جز زمان محدودی که در کابین می گذرانند، هیچ ارتباطی با آسانسور ندارند.

اگرچه موارد ذکر شده در بالا بخش های فنی موضوع هستند، اما انتخاب آسانسور محدود به آن نیست.

امروزه مانند همه موارد، زیبایی و ظرافت آسانسورها نیز مورد توجه قرار می گیرد. و این امر انتخاب کابین آسانسور را در دستور کار قرار می دهد.

از آنجایی که بالابرها و بالابرهای باربری به دلیل ظرفیت حمل آنها مهم هستند، مفهوم زیبایی شناختی ممکن است نادیده گرفته شود، اما برای انواع دیگر آسانسورها، قضیه دقیقا برعکس است.

به عنوان مثال در یک مرکز خرید، اگر کابین آسانسور به اندازه ظرافت مکان جذاب باشد و برای استفاده آسان و راحت مردم در نظر گرفته شده باشد.

مطمئنا با افزایش اعتبار، سفر بین طبقه و در نتیجه خرید را لذت بخش تر می کند. از آن مرکز خرید و همچنین تبدیل آسانسورها به بخشی از آن.

در انتخاب کابین آسانسور چه مسائلی را باید در نظر گرفت؟

مواد پوشش دیوار مورد استفاده در کابین ها لمینت (فسفرمیک یا یکپارچه)، شیشه لمینت، سنگ مخصوص، چرم، چوب و فولاد ضد زنگ تزئینی و پوشش یکپارچه مخصوص مدل های مختلف می باشد.

امکان استفاده از آنها به صورت جداگانه یا ترکیبی با یکدیگر وجود دارد.

غیر از پوشش؛ یک آینه تمام یا نیم قد روی دیوار عقب، یک یا دو نرده دستی، چهار نوع گرانیت طبیعی و پی وی سی برای کف، سقف برش لیزری، سقف شیشه ای، نقطه ای، سقف LED ویژه، شیشه ضد زنگ و 24 گزینه سقف برش لیزری مختلف می باشد.

به عنوان لوازم جانبی ارائه شود. همچنین چهار نوع کابین آسانسور پانارومیک مختلف و 7 نوع درب آسانسور وجود دارد.

21 نوع مدل کابین وجود دارد که در آنها از چنین موادی استفاده شده است و می توان به صورت اختیاری کابین های مختلفی را از ترکیب این مواد طراحی کرد.