استفاده از چسب نواری رنگی فانتزی در ساخت آکواریوم های نمایشگاهی

در دوران مدرن تر، لاستیک طبیعی تأثیری بر صنعت چسب گذاشت و در سال 1841; ولکانیزاسیون لاستیک باعث تولد دوران چسب های مصنوعی شد.

چسب نواری رنگی فانتزی در طول جنگ ویتنام به عنوان یک روش خام برای بستن زخم های باز استفاده شد، اما هیچ داستان واقعی از استفاده از آن در طول جهان وجود ندارد.

ولکانیزاسیون فرآیند شیمیایی افزودن یک جزء مانند گوگرد برای ایجاد یک ماده بادوام تر است.

بقیه، همانطور که می گویند، تاریخ است، و دنیای شگفت انگیز چسب به یک صنعت چند میلیارد پوندی تبدیل شده است که هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد.

همه ما در برخی مواقع چسب فوق العاده را تجربه کرده ایم و معمولاً باعث شده است که ما ناامیدانه تلاش کنیم تا انگشتان خود را از هر چیزی که می خواستیم بچسبانیم آزاد کنیم.

چسب فوق العاده در زمان جنگ آنطور که اسطوره های رایج حکم می کنند ساخته نشد.

شاید این اولین شکل شناخته شده از چسب فوق العاده باشد.

چسب

این ممکن است انتخابی عجیب برای ساختن چسب ساختمانی به نظر برسد، اما در واقع آلبومین موجود در خون است که قدرت پیوند را حفظ می کند.

خون حیوان در یک پایه سیمان مانند مخلوط شد و یک سیمان چسبنده به سختی خشک شد.

بسیاری از کارهای آزتک ها هنوز هم امروز قوی هستند و به ما امکان می دهد بینشی از تاریخ غنی جمعیت توسعه یافته آنها داشته باشیم.

پس از دوره بابلی، عصر مصریان باستان فرا رسید.

مصری ها برای ساختن سازه ها به سطحی کاملاً جدید و بسیاری از نشانه های اصلی آنها هنوز هم امروزه به عنوان یادآوری نبوغ و پیشرفت مردم آن زمان پابرجا هستند.

اگر می خواهید یک جلوه ترک خوردگی خاص روی دیوارها یا سطوح رنگ شده ایجاد کنید، کافی است روی یک لایه پایه رنگ رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود.

وقتی خشک شد یک لایه چسب PVA بمالید و صبر کنید تا چسبناک شود. وقتی چسب چسبناک شد، لایه بالایی رنگ را بمالید و منتظر بمانید تا اثر ترقه ظاهر شود. اگر از رنگ پایه و روکش متضاد استفاده کنید، این کار بهترین کار را دارد.

ترکیبی ساده از چسب PVA، نشاسته مایع (مانند نشاسته لباسشویی) و مقداری رنگ خوراکی، منبع ارزان و فراوانی از لجن ایجاد می کند که بچه ها و شما ساعت ها از آن لذت خواهید برد.

این نکات بالا فقط برای استفاده با چسب PVA است. سعی نکنید آنها را با هیچ نوع چسب دیگری بازسازی کنید زیرا ممکن است واکنش های شیمیایی مضر منجر به آسیب شود.