استفاده از کلاه موتور هوندا در اغتشاشات فرانسه

کلاه موتور هوندا خطر مرگ را تا 42 درصد و آسیب به سر را تا 69 درصد در موتورسوارانی که تصادف می کنند کاهش می دهد.

به طور کلی، تحقیقات در مورد اثربخشی کلاه ایمنی را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

مطالعاتی که داده های بیمارستان بستری را بررسی می کند تا میزان آسیب و مرگ و میر کلاه ایمنی را با راکبان موتورسیکلت بدون کلاه مقایسه کند.

مطالعاتی که تغییرات را بررسی می کند. در نرخ مرگ و میر برای ایالت هایی که قوانین اجباری کلاه ایمنی را وضع یا لغو کرده اند یا میزان مرگ و میر و آسیب را در ایالت هایی که قوانین کلاه ایمنی اجباری دارند با ایالت هایی که قوانین اجباری کلاه ایمنی ندارند مقایسه کنید.

نوع اول خطر کشته شدن را بر اساس سواران مجروح ارزیابی می کند، اما از آنجا که شدت آسیب اغلب در مطالعه گزارش نشده است، درصد مرگ و میر به طور قابل توجهی بین مطالعات متفاوت است.

مطالعه نوع دوم، داده‌های تصادف یا جراحت را بررسی می‌کند و در این راستا اطلاعاتی را در مورد تأثیر استفاده یا عدم استفاده از کلاه ایمنی و همچنین تأثیر قوانین اجباری کلاه ایمنی در اختیار ما قرار می‌دهد.

و مطالعات قانون کلاه نیز به نوبه خود اطلاعاتی را در مورد تأثیر کلاه ایمنی در اختیار ما قرار می‌دهد. استفاده کنید.

کلاه

برای این نوع مطالعات، حساب کردن همه عواملی که ممکن است بر تعداد تصادفات، جراحات و مرگ راکبان موتورسیکلت تأثیر بگذارد دشوار است، بنابراین باید به دقت ارزیابی شوند.

این یکی از دلایلی است که ما احساس می‌کنیم مرور ادبیات بسیار ارزشمند است، زیرا کارشناسان روش‌شناسی مطالعات را ارزیابی کرده‌اند و فقط شامل مطالعاتی برای بررسی می‌شوند که استانداردهای سخت‌گیرانه را رعایت می‌کنند.

چرا موتورسواران باید از کلاه ایمنی استفاده کنند؟

کلاه ایمنی موتور سیکلت خطر آسیب به سر را تا 69 درصد کاهش می دهد و خطر مرگ را تا 42 درصد کاهش می دهد.

هنگامی که تصادف رخ می دهد، موتورسواران به محافظت کافی از سر نیاز دارند تا از یکی از علل اصلی مرگ و ناتوانی در آمریکا صدمات سر جلوگیری کنند.

علیرغم این واقعیت که سوارکاران از نظر قانونی ملزم به انجام این کار در کارولینای جنوبی نیستند، هنوز دلایل معتبر زیادی وجود دارد در حالی که به هر حال باید از کلاه ایمنی موتورسیکلت استفاده کنید.

استفاده از کلاه ایمنی موتورسیکلت می تواند جان شما را نجات دهد.