کاری که ذهن خسته را به ذهن آدم میلیاردر تبدیل می کند.

گاهی اوقات آنقدر ذهن خسته است که دیگر رمقی برای تن نمی ماند. یک کار فوق العاده شگفت انگیز است که ذهن خسته شما را به ذهن آدم میلیاردر تبدیل می کند.

روسری ترکمن

در حال حاضر بیشتر خانمها از روسری اشکی برای پوشاندن موی سر خود استفاده می نمایند و در این میان استفاده از روسری ترکمن با قیمت ارزان سبب شده است تا افراد زیادی خواهان این روسری زیبا شوند. حتما همه ی شما تا به حال روسری ترکمن را دیده و یا خریده اید و مشاهده کرده اید که چقدر زیبا هستند و هرچه زمان می گذرد، این روسری ترکمن جایگاه محکم تری در بین بانوان پیدا می کند و دلیل آن گلهای زیبایی می باشد که بر روی این روسری نقش بسته است.

شکلات تخته ای

شاید برایتان عجیب باشد اما شکلات و خرما شکلاتی وی مغز انسان تاثیرات بسیاری دارد و اگر بخواهیم به صورت کلی به خواص شکلات تخته ای پر کاربرد و بی نظیر اشاره کنیم می ‌توان این موارد را نام برد شکلات یک خوراکی دارویی است که به عنوان ضد چروک یا ضد التهاب برای مغز و بدن بسیار مفید است، دانشمندان طبق آزمایشات بسیار زیادی که انجام دادند متوجه شدند که شکلات به عنوان یک خوراکی دارویی به شمار می رود زیرا خاصیت این را دارد که سلامتی قلب را تضمین کند و همچنین حالت روحی و کارکرد شناختی انسان نیز تحت تاثیر این ماده خوراکی می باشد یعنی اگر شما بتوانید شکلات را به طور مرتب مصرف کنید به شما در پمپاژ قلب تان کمک می کند و باعث می شود هوشیاری ذهنتان بیشتر شود و همچنین ایجاد شادی و آرامش در شما ممکن می شود.

شربت انجیر

جیر یکی از میوه های بسیار خوشمزه و کاربردی در حال حاضر است که خواص شگفت انگیزی دارد انجیر میوه ای می باشد که با آن می توانید یک شربت کاملا مفید و گوارا را تولید کنید.شربت انجیر برای یبوست کودکان بسیار مناسب و عالی می باشد و برای درمان بهترین گزینه است ما می خواهیم برای شما در این مقاله طرز تهیه شربت انجیر را بیان کنیم تا شما به صورت کاملا بهینه بتوانید از آن استفاده نمایید و از بیماری یبوست در امان بمانید.

سنگ تراورتن

مهم ترین ارزش گذاری سنگ کیفیت آن است به نحوی که هر چه قدر در هنگام آنالیز سنگ تراورتن از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و به حد مطلوب نزدیک باشد  طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.  سنگ های تراورتن از تنوع رنگی بالایی برخوردار نیستند و به صورت کلی در بین سنگ های تراورتن روشن و کرم هر چقدر سنگ روشن تر بوده و موج هتی منظم تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار بوده و محبوبیت بیشتری خواهد داشت. در بین سنگ های تراورتن رنگی نیز به هر میزان سنگ تراورتن تیره تر و موک های موجود در سطح آن منظم تر باشد قیمت بالاتری را به همراه خواهد داشت.