ساخت قلعه با رومیزی های بزرگ

اگر هرگز قلعه ای نساخته اید، چه در کودکی و چه با فرزندان خود، واقعاً از رومیزی ترمه دست داده اید. هرچه سفره بزرگتر باشد بهتر است.
فقط ملحفه های میز خود را روی لامپ ها (مطمئن شوید که خاموش هستند)، میزها، نیمکت ها، صندلی ها و هر چیز دیگری که می توانید در خانه خود پیدا کنید بپوشانید.
بچه های نامرتب یا همسری بی نظم دارید؟ از یک سفره و رومیزی ترمه سنتی یزد برای جمع کردن تمام لباس های کثیف روی زمین استفاده کنید. فقط سفره را روی زمین یا تخت بگذارید و تمام لباس های کثیف را به مرکز بیندازید. سپس، هر یک از گوشه‌ها را بردارید.
قسمت‌های بالا و کناره‌ها را به هم بکوبید و تپه را به ماشین لباسشویی منتقل کنید. مشکل حل شد. اگر به هر حال مجبور باشید سفره را هم بشویید راحت تر است!
از رومیزی به عنوان پرده تماس استفاده کنید. نه تنها مهمانان رومیزی سرمه دوزی شما از تدبیر شما شگفت زده می شوند، بلکه از سرگرمی نیز لذت خواهند برد.
آیا استرس رویداد بزرگ بعدی شما به اندازه کافی رومیزی سنتی اصفهان دیوانه تان می کند که بخواهید کاری جدید و هیجان انگیز انجام دهید؟ از یکی از سفره های ما به عنوان چتر نجات استفاده کنید و در هزینه استخدام معلم حرفه ای صرفه جویی کنید.
* توجه: ما در واقع این را توصیه نمی کنیم. در حالی که ما عاشق محصولات خود هستیم و معتقدیم قابل اعتماد هستند، این چنین نیست.
گاهی اوقات مردم به هر حال کتانی میز ما را با کاغذ اشتباه می گیرند، بنابراین شما نیز ممکن است از این فرصت استفاده کنید. تکه‌های کاغذ معمولاً به اندازه سفره‌های ما نیستند.
بنابراین واقعاً یک معامله منحصر به فرد دریافت می‌کنید. چه در حال بیان خلاقیت گسترده خود باشید و چه بیهوده خط خطی کنید، منتظر باشید تا سخنران سخنرانی خود را تمام کند.
استفاده از سفره به عنوان یک کاغذ غول پیکر مطمئناً سرگرم کننده است! به راحتی می توانید وبلاگ ما در مورد شویی را بخوانید.
برای نحوه شستن رومیزی بعداً به ایده هایی نیاز خواهید داشت، اما ما هیچ تضمینی نداریم… به خصوص اگر از نشانگر استفاده می کنید
  • منابع:
    1. 10 USES FOR YOUR TABLECLOTH
  • تبلیغات: 
    1. شامپو بدنی که مسی از آن استفاده می کند
    2. خرید ارزان پارچه کتان طوسی عمده
    3. تنها راه کمک به رفع نوسانات قیمت دلار!
    4. جوان ترین موسس کارخانه معروف را بشناسید