مسابقه ی سگ باهوش پرشین با گربه خاندان سلطنتی

سگ ها برای همه نیستند، قیمت سگ درس مهمی به ما می دهد؛ این درس‌ها به مهارت‌های اجتماعی و عاطفی که ما در دانش‌آموزان خود پرورش می‌دهیم، مرتبط است احترام می گذارند.
اما افرادی هستند که مخالف داشتن سگ های درمانی در مدرسه هستند و نگرانی های معتبری از جمله واکنش های آلرژیک، نگهداری از حیوانات خانگی و ترس از سگ دارند.

پرداختن به این نگرانی ها، قیمت گربه و سگ و حیوانات کم قیمت برای برقراری ارتباط باز در جامعه مدرسه مهم است.

قبل از اینکه بومر را بیاوریم، به مدارسی با سگ‌های درمانی و مربیان سگ دسترسی پیدا کردیم و در تلاش برای رفع نگرانی‌های بالقوه از همان ابتدا، تحقیقاتی در مورد حساسیت سگ و ترس از سگ انجام دادیم.

کودکان و بزرگسالانی که از سگ می ترسند ممکن است در گذشته تجربه منفی داشته باشند یا هرگز در معرض سگ قرار نگرفته باشند.

من با خانواده‌های کودکانی که از سگ‌ها و پرندگان زینتی می‌ترسند صحبت کرده‌ام، و با هم برنامه‌هایی برای روش‌های مختلف برای سازگاری با آن‌ها ایجاد کرده‌ایم: ممکن است وقتی بومر حضور دارد از کلاس خارج شوند، یا ممکن است پشت میز یا روی میز بنشینند.

در پشت کلاس، یا ممکن است بومر را کلاً از کلاس درس دور کنیم.

برخی از دانش‌آموزانی که تصمیم می‌گیرند روی میز خود با عروس هلندی بنشینند، هنگامی که همسالان خود را در حال تعامل با بومر ببینند، نزدیک‌تر می‌شوند در طی چند بازدید کلاس، بیشتر او را نوازش می‌کنند.

یکی از دانش‌آموزان از سگ‌ها می‌ترسید اما می‌خواست بر ترس خود غلبه کند و یکی از مربیان بومر برای مدتی با او کار کرد. حالا او درست در کنار بومر می نشیند.

  • منابع:
    1. Bringing a Dog to School
  • تبلیغات: 
    1. فروش برگ آلوئه ورا | انواع فرآورده های آلوئه ورا
    2. خرید مات ضربه ای سه گوش | و عرضه کنندگان آن در ایران
    3. قیمت دستگاه تراش جواهرات باکیفیت ارزان
    4. مدل کابینت ام دی اف سفید