طراحی حوله تن پوش گلبافتی که آلودگی بدن را جذب می کند

قیمت حوله تن پوش گلبافت نسبت به حوله های دیگر بسیار مناسب تر است و شما می توانید آن را در ین سایت با توجه به طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید.

تشک حمام افزودنی عالی برای هر حمام است این یک حوله منحصر به فرد با ظاهری متفاوت در جلو و پشت است قسمت جلوی آن نرم تر از فرش، فرش یا حصیر معمولی است و سمت عقب آن با یک سطح ثابت کننده برای گرفتن کف ایجاد شده است.

یک حوله پای زیبا می‌تواند به جذاب‌تر جلوه دادن حمام شما کمک کند و شما را از دردسر تمیز کردن دائمی کف حمام دور کند.

تشک های حمام معمولاً مستقیماً در جلوی دوش یا حمام قرار می گیرند تا تمام آبی را که هنگام خروج از شما می چکد جذب کند.

حوله

با این حال، ممکن است نیاز به انجام برخی از اندازه‌گیری‌ها برای یافتن اندازه دقیق حمام خود داشته باشید در حالت ایده آل، یک تشک حمام 20 در 30 اینچی، اندازه استانداردی است که برای اکثر حمام ها مناسب است. اما حمام های بزرگتر می توانند یک تشک 24 در 36 اینچی را نیز در خود جای دهند.

حوله‌های دستشویی حوله‌های کوچکی هستند که برای تمیز کردن پوست شما استفاده می‌شوند و برای شستشوی سریع آن‌ها در اطراف خانه مفید هستند اندازه این حوله های ریز معمولاً 12 × 12 اینچ یا 13 × 13 اینچ است.

با این حال، به دلیل مواد اولیه ای که در ساخت این حوله استفاده می شود، هنگام استفاده از دستمال باید هوشیار باشیم با این وجود، مواد اولیه بر روی پوست ملایم هستند و برای از بین بردن کثیفی، سموم، سلول های قدیمی پوست و هر گونه مواد زائد دیگر از پوست استفاده می شوند.

ست های دستشویی هنگام خرید باید از 100 درصد پنبه، مخلوط پنبه-پلی استر یا بامبو ساخته شوند.

حوله صورت مانند حوله شستشو عمل می کند زیرا از آن برای خشک کردن صورت استفاده می شود شکل مربعی دارد و اندازه آن کوچکتر است به عنوان مثال می توان از آن برای پاکسازی و پاک کردن آرایش صورت استفاده کرد.