استفاده از موم عسل طبیعی در مقبره فراعنه باستانی

موم عسل طبیعی محصولی است که از لانه زنبور عسل و سایر زنبورها تهیه می شود.

مخلوط کردن روغن های گرده به موم لانه زنبوری، موم سفید را به رنگ زرد یا قهوه ای تبدیل می کند.

موم زنبور عسل برای کلسترول بالا، درد، عفونت های قارچی پوست و سایر شرایط استفاده می شود. اما هیچ تحقیق علمی خوبی برای حمایت از این کاربردها وجود ندارد.

در غذاها و نوشیدنی ها، موم زنبور سفید و موم زنبور عسل مطلق (موم زنبور عسل زرد که با الکل درمان می شود) به عنوان عوامل سفت کننده استفاده می شود.

در تولید، موم زنبور عسل زرد و سفید به عنوان غلیظ کننده، امولسیفایر و به عنوان عوامل سفت کننده در لوازم آرایشی استفاده می شود.

موم زنبور عسل به عنوان یک عطر در صابون ها و عطرها استفاده می شود. از موم سفید و موم زنبور عسل نیز برای جلا دادن قرص ها استفاده می شود.

موم زنبور عسل ممکن است به کاهش سطح کلسترول، جلوگیری از عفونت و محافظت از معده در برابر زخم های ناشی از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) کمک کند.

موم

شما از عسل برای تهیه دستور العمل های خوشمزه (مرغ ورقه ای خردل عسلی با کلم بروکسل، هر کسی؟) و ماسک های صورت DIY استفاده می کنید.

اما آیا می دانستید که آن زنبورهای شلوغ ماده چسبنده دیگری تولید می کنند که می توانید به روش های بی شماری از آن استفاده کنید؟

ما در مورد موم زنبور عسل صحبت می کنیم ماده جادویی که زنبورها برای ساختن لانه زنبوری ایجاد می کنند.

هنگامی که زنبورداران عسل را برداشت می کنند، یک محصول جانبی حاصل از فرآیند استخراج، باقی مانده موم است.

سپس این به بلوک‌هایی تبدیل می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین یا در بازار کشاورزان محلی خود خریداری کنید و ما فکر می‌کنیم که باید این کار را انجام دهید.

موم زنبور عسل یک ماده طبیعی است که می تواند در خانه، روال زیبایی و حتی در آشپزی شما استفاده شود.

ماندگاری طولانی دارد (در مقبره های فراعنه باستانی دست نخورده پیدا شده است).

به خوبی می سوزد و دارای ویژگی های محافظتی است. اما با این محصول کاملا طبیعی و ماندگار چه باید کردند.)