پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی موجب درمان دندان درد می شود

هنگام انتخاب پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی باید ترکیبات آن را نیز به دقت مطالعه کنید و برای رسیدن به نتیجه مطلوب از شستشو، لیستی از خواص مفیدی که اجزای تشکیل دهنده پودر دارند را در زیر آورده شده است:

فسفات – آب را نرم می کند و تا حد زیادی از بین بردن لکه ها و کثیفی ها را تسهیل می کند.
سیلیکات – دارای همان خواص فسفات است و همچنین از ماشین لباسشویی در برابر خوردگی محافظت می کند.
سفید کننده شیمیایی یا پربورات سدیم – لکه ها را از بین می برد.
روشن کننده نوری – لکه ها را از بین می برد، با سفید کننده های سنتی تفاوت دارد زیرا همچنین یک رنگ درخشان است که روی پارچه ها می نشیند و حتی پس از چندین بار شستشو، کتانی سفید برفی می ماند و پارچه های رنگی روشن هستند.
سولفات سدیم یک جزء خنثی است که در تمام پودرهای لباسشویی جهانی وجود دارد.

پودر لباسشویی
تنظیم کننده فوم – تشکیل فوم را نظارت می کند.
پلیمر – باعث بیرون آمدن کثیفی از محلول شستشو به کتانی می شود.
مواد فعال سطحی (سورفکتانت ها) – از نفوذ پودر لباسشویی به الیاف پارچه اطمینان حاصل می کند.
سودا قلیایی است که اثر مخربی بر پشم و پشم دارد.

جالب توجه است که در کشورهای اروپایی، استفاده از فسفات ها در پودرهای لباسشویی به دلیل اثرات مضر آنها بر محیط زیست مدت هاست که ممنوع شده است – ظاهراً هیچ کس وقت ندارد از محیط زیست بومی خود مراقبت کند.

اما اگر یک میهن پرست پیشرفته هستید، می توانید به دنبال پودرهای لباسشویی نسل جدید باشید که در آن از مواد دیگری با عملکرد مشابه به جای فسفات ها – زئولیت ها استفاده می شود.

اگر لکه هایی با منشا پروتئین یا چربی روی لباس وجود داشته باشد – از خون، تخم مرغ، شکلات، رژ لب، شیر، سس ها و موارد مشابه، پودر لباسشویی معمولی ممکن است نتواند با شستن آنها مقابله کند.

در چنین مواردی، بهتر است از پودر لباسشویی استفاده شود که حاوی آنزیم هایی است – مواد فعال بیولوژیکی که پروتئین ها یا چربی ها را تجزیه می کنند یا به عبارت ساده تر، “خوردن” پروتئین ها یا چربی ها را دارند. شایان ذکر است که آنزیم ها فقط در آب سرد یا گرم موثر هستند – حداکثر دمای آب هنگام شستشو با آنزیم ها باید باشد.