پوشیدن کاپشن بچه گانه زارا موجب برنده شدن کودک در مسابقات دو میدانی شد

کاپشن بچه گانه زارا انتخاب شده در اینجا به طور مستقیم آزمایش شده اند یا توسط دوندگان همکار و ویرایشگران آزمون جهان دونده بر اساس ملاحظات خاصی از جمله تناسب، مواد، عایق و ضد آب و هوا توصیه شده اند.

من همچنین به تحقیق در مورد بازار و بررسی بررسی های آنلاین اعتماد کردم تا بفهمم کدام کت ها در این دسته برجسته هستند.

هر انتخاب بر اساس ارزش، پارچه های فنی، راحتی، گرما و البته ظاهر ارزیابی می شود. اینها کت هایی هستند که به شما کمک می کنند در تمام زمستان از تردمیل دوری کنید.

هنگامی که می خواهید کاپشن پفکی خود را نگهداری کنید، باید از نگهداری طولانی مدت آن در کیسه یا هر حالت فشرده خودداری کنید.

این می تواند منجر به مسطح شدن آن شود و ممکن است روی قسمت داخلی آن تأثیر منفی بگذارد.

شکل کاپشن می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد و به همین دلیل است که باید اقدامات لازم را برای نگهداری صحیح کت انجام دهید تا شکل آن تا حد امکان حفظ شود.

کاپشن

اگر به پیاده‌روی می‌روید و انتظار شرایط سخت و آماده را دارید، به این فکر کنید که آیا کاپشن شما بهترین انتخاب است یا خیر.

پارگی، گیر کردن، باران، برف و شرایط سخت به طور کلی، همگی در طول زمان اثر مضری بر روی ژاکت پفی شما خواهند داشت.

البته، یک کاپشن وجود دارد که باید استفاده شود، اما همیشه ارزش دارد قبل از شروع کار در نظر بگیرید که آیا چیزی که می‌خواهید بپوشید مناسب‌ترین گزینه برای شرایط است یا خیر.

اگرچه به عنوان یک کاپشن سبک وزن برای دویدن زمستانی به حساب می‌آید، کاربران از اینکه چقدر گرما را فراهم می‌کنند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

برخی از منتقدان خاطرنشان کردند که آنها در دمای کمتر از 15 درجه برشته هستند.

تناسب باریک ممکن است برای برخی خاموش باشد یا از لایه بندی کافی جلوگیری کند.

روکش DWR ژاکت یک ویژگی دفع آب اضافه می کند و به دوندگان اجازه می دهد در شرایط سرد و مرطوب مقاومت کنند.