جک برقی بلوم در ایستگاه مترو موجب از کار افتادن خطوط شد

جک برقی بلوم بار سنگینی را حمل می کند، به طوری که یک مکانیسم محدود کننده گشتاور که برای محافظت از اضافه بار استفاده می شود.

عموماً در قسمت ماشین آلات جک نصب می شود و مکانیزم محدود کننده گشتاور برای متوقف کردن انتقال نیرو در زمان وقوع اضافه بار، بیکار خواهد بود.

که می توان از مکانیسم انتقال مانند موتور و مکانیزم عقب ماندگی در جک برقی بلوم محافظت کرد تا از خرابی ها و آسیب های ناشی از اضافه بار جلوگیری شود.

با این حال، مکانیسم محدود کننده گشتاور و مکانیسم ترمز بدون قدرت جک برقی بلوم معمولی معمولاً دو دستگاه جداگانه هستند.

به عنوان مثال، یک محافظ جریان بیش از حد به عنوان مکانیزم محدود کننده گشتاور استفاده می شود و برای افزایش جریان منبع قدرت در هنگام افزایش گشتاور بار، ارائه می شود.

به طوری که در صورت وقوع جریان بیش از حد، منبع تغذیه قطع می شود و اثر محدود کردن گشتاور به طور غیر مستقیم به دست می آید.

جک

علاوه بر این، از یک کلاچ ترمز الکترومغناطیسی معمولی به عنوان مکانیزم ترمز بدون قدرت استفاده می شود و محافظ جریان بیش از حد و کلاچ ترمز الکترومغناطیسی به ترتیب در موقعیت های مختلف جک برقی بلوم نصب می شوند و چنین ترتیبی هزینه را دو برابر می کند.

حتی بدتر از آن، این دو مکانیسم ممکن است با یکدیگر سازگار نباشند، و برنامه نرم افزاری نخواهد بود.

پس از مدت طولانی استفاده، ممکن است قطعات به راحتی آسیب ببینند. علاوه بر این، استفاده از جک برقی بلوم معمولی ناخوشایند است .

جک برقی بلوم از محافظ جریان بیش از حد به عنوان مکانیزم محدود کننده گشتاور و کلاچ ترمز الکترومغناطیسی به عنوان مکانیزم ترمز بدون قدرت استفاده می کند و بنابراین جک خودرو بدون منبع تغذیه بی فایده خواهد بود.

همانطور که ماشین در خارج از منزل رانده می شود، ظرفیت ذخیره سازی انرژی الکتریکی باتری پس از مدت زمان طولانی شارژ و دشارژ کمتر و کمتر می شود.

علاوه بر این، منبع تغذیه، محافظ جریان بیش از حد، و کلاچ ترمز الکترومغناطیسی نیاز به استفاده از نیروی الکتریکی دارند (به ویژه نیاز به ولتاژ بالا در زمان راه اندازی).

جک برقی بلوم در شرایط کم باتری یا ولتاژ ناکافی غیر قابل کار خواهد بود و کاربران از وضعیتی که محفظه بلند می شود و نمی توان آن را پایین آورد دیوانه خواهند شد.