روسری کوتاه ترند جدید

روسری کوتاه ترند جدید انواع مختلفی از این محصول را شامل می شود که قابلیت استفاده در مراسم های مختلف را دارد. امروزه با افزایش میزان تقاضا برای خرید مدل های جدید روسری شاهد بهبود کیفیت و همچنین تنوع طرح و رنگ آنها هستیم. با توجه به این موضوع آشنایی با جدیدترین مدل های روسری کوتاه، راهکار مناسب و مطمئی برای خرید این محصولات با هدف کسب رضایت مشتریان در طولانی مدت به شمار می آید.

روسری کوتاه ترند جدید

روسری کوتاه

در کمد خانم ها همیشه چند مدل روسری کوتاه و بلند وجود دارند که برای استفاده در مهمانی و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آشنایی با طرح های به روز و جدید این محصولات، اهمیت زیاد برای خرید آنها دارد. به همین علت در این رابطه باید با مفاهیمی مانند اندازه روسری، پارچه به کار رفته در تولید آنها، کیفیت، طرح های جدید و همچنین قیمت فروش آنها آشنا شوید.

اولین موضوع برای خرید روسری کوتاه، شناخت ابعاد و اندازه های آنها است. موضوعی که اغلب خانم ها از آن بی اطلاع هستند و همواره با توجه به محصولات عرضه شده توسط فروشندگان یا پیشنهاد آنها، اقدام به انتخاب روسری می کنند. در این باره باید اذعان کنیم که تمامی تولیدکنندگان داخلی و خارجی متناسب با استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و تولید روسری می کنند که سبب شده سایز این محصولات تابع قاعده و قوانین خاصی باشد.

بر این اساس می توانیم انواع روسری موجود در بازار را به مدل هایی مانند روسری با سایز 65*65، 75*75، روسری 90*90 و 140*140 سانتی متری دسته بندی کنیم. البته برخی تولیدکنندگان، روسری با سایز 120*120 نیز طراحی می کنند. در این بین دو سایز اول یکی روسری های 65*65 و 75*75 سانتی را باید در گروه مدل های کوتاه قرار دهیم که به آنها مینی اسکارف یا روسری کوچک نیز می گویند.

از روسری کوتاه با سایز 65*65 اغلب به عنوان دستمال گردن و تزیین کیف نیز استفاده می کنند. در برخی موارد مدل های کوتاه روسری به عنوان دستمال سر نیز کاربرد دارند. البته جنس پارچه و همچنین میزان انعطاف پذیری آن نیز اهمیت زیادی در نوع کاربرد آنها دارند.

روسری کوچک با سایز 75*75 در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. از این نوع روسری اغلب به عنوان پوشش سر برای مراسم هایی مانند جشن های تولد، عقد و حتی عکاسی های تجاری جهت معرفی استایل یا لباس های خاص استفاده زیادی می شود. به طور کلی انتخاب روسری بر اساس سایز و اندازه اهمیت زیادی در خوش استایل بودن خانم ها دارد که به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود.

روسری کوتاه ترند

روسری کوتاه ترند حتماً بارها نام روسری کوتاه ترند را شنیده اید اما بعضاً با مفهوم و همچنین مدل آن آشنایی چندانی نداشته اید. در این باره باید ابتدا به بررسی معنی کلمه ترند بپردازیم تا درک بهتر و صحیح تری از آن داشته باشید. امروزه در صنعت مدل و به ویژه پوشاک از کلمات خاص و خارجی برای جذب هر چه بیشتر مشتری استفاده می شود.

یکی از این کلمات پرکاربرد، ترند است که به معنی گرایش و تمایل می باشد. در دنیای پر زرق و برق پوشاک، از این کلمه برای مدل های خاص و به روز استفاده می کنند. به عنوان مثال با شروع هر فصل از سال، طراحان لباس و پوشاک، نوع خاصی از لباس ها را معرفی می کنند که به عنوان ترند یا مد روز مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد.

چند سالی است که روسری کوتاه ترند نیز محبوبیت خاصی در بین خانم ها دارد اما باید بررسی کنیم که چه مدل از این محصولات بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند. روسری کوتاه ساتن از نمونه های پرطرفدار است که معمولاً قابلیت استفاده در تمام طول سال را دارد. پارچه های ساتن ساده با رنگ هایی مانند مشکی، آبی فیروزه ای، سبز و سفید مدل های ترند امسال هستند.

برای فصل تابستان روسری کوتاه نخی نیز محبوبیت خاصی دارد. روسری با طرح های فانتزی مانند گل بابونه، ستاره ای، قلبی و … برای خانم های جوان از نمونه های پرطرفدار محسوب می شوند. روسری با طرح برندهای جهانی مانند گوچی، فندی و ورساچه نیز باید به عنوان مدل های پرفروش معرفی کنیم.

از دیگر مدل های روسری کوتاه ترند باید به نام هایی مانند روسری شطرنجی، خالخالی، گیلاسی، ژاکارد و انواع روسری با پارچه های ساده و تک رنگ اشاره کرد. در نظر داشته باشید که در برخی از فصول سال معمولاً چند مدل روسری خاص به عنوان ترند معرفی می شوند که توسط طراحان سرشناس طراحی و عرضه می شوند.

در این بین انتخاب برند تولید کننده اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و اصالت طرح و نقش این محصولات دارد. به همین علت توصیه می کنیم همواره برای خرید روسری کوتاه یا بلند با طرح های جدید و پرطرفدار به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. چرا که این مراکز همواره بهترین و به روز ترین مدل های روسری را عرضه و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

روسری جدید کوتاه

قبل از انتخاب و خرید روسری کوتاه علاوه بر در نظر گرفتن جنس، رنگ، کیفیت و شکل ظاهری، قابلیت ست کردن آن با انواع مانتو و استایل های رسمی و غیر رسمی نیز اهمیت زیاد پیدا می کند. بنابراین خانم ها باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که روسری کوتاه را به چه نوع لباس هایی می توان ست کرد.

تا چند سال قبل، پوشیدن روسری جدید کوتاه چندان مورد استقبال خانم ها قرار نمی گرفت. با این حال برای فصل بهار و تابستان، بکارگیری این مدل روسری با مانتوهای بلند و جلوباز بسیار مرسوم شده است که زیبایی خاصی نیز دارند. اگر به دنبال روسری کوتاه فانتزی هستید، مدل های ژورنالی و خاص انتخاب مناسبی هستند.

این نوع روسری ها اغلب توسط هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون، فعالین در سوشال مدیا مانند اینستاگرام و مدل های لباس، استفاده می شوند. البته پوشیدن روسری فانتزی در بین دخترهای جوان نیز محبوبیت زیادی دارد. اگر به دنبال یک استایل ساده و در عین حال به روز هستید، توصیه می کنیم که روسری کوتاه را با دامن و یک پیراهن بلند بپوشید. انواع پیراهن های کتانی و مانتوهای اسپرت با قواره های آزاد برای این منظور انتخاب هوشمندانه ای هستند.

ست کردن روسری کوتاه ترند با استایل های اسپرت نیز در بین خانم ها بسیار فراگیر است. اگر از طرفداران استایل های ورزشی و ساده هستید، پوشیدن یک روسری کوتاه با طرح های ساده و رنگ های شاد را به شما پیشنهاد می کنیم. حتی می توانید رنگ روسری را با کیف یا کفش ورزشی خود ست کنید. رنگ های هم خانواده یا شبیه به یکدیگر برای این مورد انتخاب مناسبی هستند.

نکته مهم دیگر اندازه روسری است که نباید نادیده گرفته شود. اگر مانتوی شما بلند و دارای قواره آزاد است، پیشنهاد می کنیم به سراغ روسری کوتاه با ابعاد 65*65 یا 60*60 بروید. سایز کوچک روسری و بیرون بودن قسمت پایینی موهایتان زیبایی خاصی به استایل شما خواهد داد. سایز روسری همراه با در نظر گرفتن اندازه آن نقش بسزایی در انتخاب مدل های باکیفیت و جدید دارد.

برای تهیه روسری جدید کوتاه در نظر گرفتن تمامی این موارد اهمیت زیادی در خرید رضایت بخش شما دارند. البته در نهایت سلیقه شخصی خریداران است که نقش قابل توجهی در خرید بهترین و جدیدترین نوع روسری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید از طریق شبکه های اجتماعی و سایت های فروشگاه های از جدیدترین طرح های تولید مطلع شوید تا استایل به روز و شیک تری داشته باشید.

روسری خیلی کوتاه

روسری خیلی کوتاه روسری خیلی کوتاه عمدتا در سایز 60*60 سانتی تولید می شود که به عنوان دستمال گردن نیز کاربرد فراوانی دارد. پوشیدن این نوع روسری برای استایل های کژوال همراه با دستکش و یک کیف کوچک از ترندهای روز دنیا است. در این میان جنس روسری کوتاه نیز از نکات مهم در انتخاب این محصولات است که باید به آن توجه ویژه شود.

یکی از رایج ترین این محصولات، مدل های تولیدی از جنس نخ پنبه است. روسری نخی به علت داشتن انعطاف زیاد و سازگاری با انواع مو، از مدل های پرفروش و محبوب است. از دیگر مزیت های روسری کوتاه نخی باید به سبک بودن، عدم تغییر رنگ در طولانی مدت، عدم ایجاد اصطکاک با مو و همچنین تنوع طرح و رنگ اشاره کنیم.

بعد از روسری های نخی، نمونه های بافته شده از الیاف ابریشمی جزء مدل های خاص و پرفروش هستند. روسری ابریشمی ضمن داشتن بافت منعطف، دارای مقاومت زیادی در برابر کشش بوده و به راحتی نخ کش نمی شود. تولید این نوع روسری های کوتاه با طرح های خاص و فانتزی انجام می شود که سبب شده از آنها عمدتاً جهت پوشیدن در مراسم هایی مانند عروسی و جشن های دیگر استفاده شود.

در نظر بگیرید که روسری کوتاه ابریشمی از نظر کیفیت در دو دسته مدل های تولید شده با ابریشم طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند. روسری ابریشم طبیعی از نظر قیمت بسیار گرانتر بوده و بافت آن نرم و لطیف تر از مدل های مصنوعی است. البته از معایب این نوع روسری باید به نخ کش شدن سریع و همچنین نیاز به اتوکشی زیاد اشاره کنیم.

بدون شک اکثر خانم ها یک عدد روسری کوتاه ساتن در کمد لباسی خود دارند. این نوع روسری به علت تنوع رنگی بالا و همچنین قابلیت ست شدن با انواع استایل های رسمی و غیر رسمی طرفداران زیادی دارند. البته جنس روسری کوتاه ساتن اندکی لیز است که پوشیدن آن برای انجام فعالیت های روزانه چندان توصیه نمی شود.

زمانی که صحبت از روسری کوتاه به میان می آید، مدل های بافته شده از پارچه های ترمه جایگاه ویژه ای دارند. از مزیت های پارچه ترمه باید به قابلیت استفاده از آنها در فصول گرم و سرد اشاره کنیم. چرا که قابلیت گردش هوا را دارند و از جذب یا نفوذ هوا و گرما جلوگیری می کنند. روسری کوتاه ترمه برای استفاده جهت عکاسی در صنعت مدل و لباس نیز انتخاب هوشمندانه ای با هدف جذب هر چه بیشتر مشتری است.

روسری کوتاه فانتزی

تا به اینجای مقاله به معرفی انواع روسری کوتاه ترند از نظر سایز، جنس، قواره و حتی طرح و رنگ پرداختیم. بدون شک بعد از خرید روسری، نحوه نگهداری و شستن آنها نیز اهمیت زیادی در جلوگیری از تغییر رنگ و خراب شدن سریع آنها دارد. نگهداری از روسری های نخی کار چندان سخت و دشواری نیست. برای این منظور کافی است که از بکارگیری شوینده های قوی خودداری کنید.

برای شستن روسری کوتاه ساتن، ابریشم و حتی ترمه توصیه می کنیم از شامپو استفاده کنید. چرا که ترکیبات شامپوها به گونه ای هستند که هیچ آسیبی به بافت پارچه وارد نمی کنند. دمای آب نیز باید حداکثر حدود 20 درجه سانتی گراد باشد. بهتر است جهت جلوگیری از چروک شدن و تغییر رنگ پارچه روسری، آن را با دست شسته و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

انواع روسری فانتزی معمولاً دارای رنگ و طرح های شاد و روشن هستند که در صورت عدم شستشوی آنها با شوینده های ملایم به راحتی تغییر رنگ داده و خراب می شوند. بنابراین بهتر است که روسری را از دیگر البسه جدا کرده و آنها را به صورت تکی و با شوینده مناسب شستشو دهید.

مبحث دیگر در مورد روسری کوتاه، قیمت گذاری آن برای فروشندگان و خریداران است. در این باره نیز باید اشاره کنیم که فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار هستند. هر چقدر که تیراژ تولید افزایش یابد به همان میزان روند قیمت های نهایی نیز با ثبات خواهد بود. البته باید خاطر نشان کنیم که جنس پارچه و مواد اولیه بکار رفته در فرآیند تولید همراه با هزینه های طراحی نقش بسزایی در قیمت تمام شده هر عدد روسری دارند.

فروشندگان عمده برای تهیه روسری کوتاه فانتزی و مدل های ترند در هر فصل باید ضمن حذف واسطه های بازار به دنبال تامین کنندگان مستقیم باشند. امروزه علاوه بر تولیدات داخلی، انواع روسری وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه، چین و هند دارای بازار پررونقی در کلان شهرهای کشور هستند.

شناخت وارد کنندگان، برندهای خارجی و خرید مستقیم از تامین کننده در کلان شهرهایی مانند تهران، مشهد و تبریز نقش بسزایی در کاهش هزینه های جانبی و امکان دسترسی به روسری های جدید زودتر از سایر رقبا دارند. امروزه با بهبود شبکه های اجتماعی و امکان ثبت سفارشات به صورت غیر حضوری و آنلاین، امکان تامین انواع روسری با هزینه های کمتر بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است.

فروشندگان این مرکز به عنوان بزرگترین عاملیت توزیع و پخش انواع روسری کوتاه ترند و فانتزی برای تامین جدیدترین مدل های تولید و وارداتی با کمترین قیمت بازار، آماده همکاری با خریداران عمده، صادرکنندگان و شرکت های توزیع در سراسر کشور هستند.