روسری حریر مجلسی گلدار

روسری حریر مجلسی به دلیل نازک و ظریف بودن، موها زیر آن مشخص است، مگر این که فرد بخواهد به صورت دولا و تا شده از آن استفاده کند. از دیگر ویژگی روسری حریر، سر بودن آن در مقایسه با پارچه های همچون نخی است از این رو برای محیط های بیرون چندان مناسب نیست و بیشتر برای مجالس و مهمانی ها استفاده می گردد.

روسری حریر مجلسی گلدار

روسری حریر

تنوع طرحی و مدلی در روسری های حریر بسیار زیاد است معمولا روسری های حریر در مدل های مجلسی بسیار شیک و خوش پسند هستند اغلب روسری های حریر مجلسی دارای قوارهای ۱۴۰ سانتی و اکثرا در مدل های دور دست دوز در بازار عرضه شده اند قیمت های این روسری ها معمولا بستگی به کیفیت پارچه و مدل های الگویی خاص بستگی دارد بعد از روسری های حریر مجلسی میتوان روسری های حریر ابریشم را در بازار پرفروش دانست این روسری های نیز مانند روسری های حریر مجلسی اکثرا در قوارهای ۱۴۰ تولید میشوند عموما طرح های حریر ابریشم اسپرت و بعضا مجلسی میباشد به طور کلی انواع روسری حریر در بازار به شرح زیر میباشد:

  • • روسری های حریر مجلسی
  • • روسری های حریر ابریشم
  • • روسری های حریر ژرژت
  • • روسری های حریر نخ
  • • روسری حریر ساده
  • • روسری حریر کرپ

مدل های زیر را میتوان جزو پرفروش ترین روسری های حریر در بازار دانست در بین این طرح ها روسری های حریر ژرژت ،حریر نخ، جزو جدیدترین مدل روسری های تولید شده در بازار هستند.

معمولا طرح های روسری های حریر مجلسی اغلب ساده میباشند و معمولا دارای رنگ بندی های مشکی هستند از ترندهای پرفروش روسری های حریر مجلسی میتوان به: • ترندهای برجسته • ترندهای دانتل دار • ترندهای گیپور • ترندهای سلطنتی • ترندهای سنتی اشاره نمود که اغلب طرح های روسری مجلسی حریر معمولا دارای این ترندهای مدلی میباشد و اکثرا در بازار طرح های روسری های مجلسی که توسط تولیدی روسری های ایرانی تولید شده اند دارای این ترندها میباشند.

رنگ مشکی یکی از رنگ بسیار مهم در تولید پوشاک میباشد راحت بودن ست کردن انواع مدل لباس های گوناگون با این رنگ این رنگ را نسبت به سایر رنگ ها متمایز کرده است معمولا روسری های حریر مشکی در طرح های زیر دارای خرید عمده بالایی از سمت گالری داران شال و روسری میباشند.

مشخصات انواع شال و روسری حریر مشکی طلایی در بازار های جهانی و داخلی انواع شال و روسری حریر مشکی و طلایی یافت می شود زیرا بسیار برای مجالس زیبا هستند و خانم ها از این رو این محصولات را بیش تر خریداری می نمانید. مهم ترین مشخصات بارز را می توان در طرح حریر دانست زیرا بسیار تولیدکنندگان زمان بسیاری را برای این محصولات گذاشته اند. مشاوران قبل خرید تاثیر بسزایی در فروش این محصولات دارند زیرا خریداران را می توانند با انواع این محصولات آشنا سازند. مواد اولیه این نوع شال ها و روسری ها بسیار ممتاز می باشد. خصوصیات بسیار مشخصاتی این نوع محصول به خود اختصاص داده اند که مهم ترین آن ها را می توان در بسته بندی های شیک و مجلسی دانست زیرا بسیار در صادرات و واردات تاثیر بسزایی را ایفا می کنند.

هم چنین مشخصات بسیاری این نوع شال های پلنگی را به خود اختصاص داده اند که مهم ترین آن را می توان در کیفیت بی نظیر آن دانست زیرا بسیار مهم تلقی می شود. هم چنین یکی از مشخصات بارز این محصولات را می توان در بسته بندی های متنوع و مختلف دانست. انواع این محصولات در بازار جهانی قابل یافت می باشد. شال مجلسی نیز در اصفهان و تهران بیش تر به فروش می رسد زیرا از بهترین تولیدکنندگان شامل می شود.

روسری یکی از پوشاک های مهم و کاربردی در جوامع اسلامی از جمله ایران می باشد و به دلیل تقاضا بالایی که دارد بسیار نیز پر مصرف است. در دنیای امروز، روسری علاوه بر این که پوشش سر بانوان را کامل می کند مکمل تیپ و استایل نیز می باشد و به عنوان یک اکسسوری زیبا نقش شکیل بودن را ایفا می کند. بانوان خوش سلیقه، آن هایی که به ظاهر و استایل خود اهمیت می دهند، روسری را به عنوان ابزاری برای ست کردن با کیف، مانتو و کفش خود می دانند از این رو برای آن ها رنگ و طرح روسری بسیار مهم است و سعی می کنند که روسری را انتخاب نمایند که بتوانند به راحتی آن را با لباس های خود ست کنند. از آنجایی که روسری می تواند بیشترین نقش را در پوشش و استایل بانوان ایفا نماید و زیبایی را به نوعی دستخوش تغییرات کند، بایستی از نظر طرح، رنگ، جنس و حتی سایز آن به درستی انتخاب شود و در هنگام خرید بایستی یکسری نکات که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت می کنیم را رعایت کرد تا در نهایت بتوان بهترین روسری را خریداری نمود.

روسری حریر مجلسی

روسری حریر مجلسی مانتوهای گلدار بهاری و تابستانی را به راحتی می توان با انواع مدل روسری حریر ست نمود و استایلی شیک و زیبا ایجاد کرد. همان طور که می دانید روسری با سایز و ابعاد مختلفی روانه بازار می شود که از رایج ترین قواره روسری حریر می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  • • قواره 70: این نوع از قواره ها سایز کوچکی دارند از این رو برای افراد بزرگسال مناسب نیستند و بیشتر برای کودکان 3 تا 15 سال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • • قواره 90: این نوع از روسری های حریر برای نوجوانان مناسب است.
  • • قواره 100: این روسری برای بزرگسالانی که می خواهند گردنشان پوشیده شود، مناسب است به شرطی که به جای گره زدن از گیره برای بستن روسری استفاده کنند.
  • • قواره 110: دقیقا این روسری حالتی همانند قواره 100 دارد.
  • • قواره 120: جزء استانداردترین قواره ها به حساب می آید و مورد پسند اکثر بانوان است.
  • • قواره 140: جدیدترین نوع روسری حریر موجود در بازار می باشد که با استقبال خوبی نیز از سوی بانوان مواجه شده است. با این قواره می توان انواع گره های لاکچری و شیک را استفاده کرد.

یکی دیگر از نکات مهم به هنگام خرید روسری حریر، توجه به قیمت آن می باشد. کیفیت، محل فروشگاه، برند و … از جمله مواردی است که بر روی قیمت تاثیر می گذارد. قبل از این که خرید نمایید بهتر است که از چندین فروشگاه قیمت بگیرید. همچنین گول تخفیف را هم نخورید چرا که گاهی اوقات خیلی گرانتر برایتان تمام می شود. برای خرید انواع مدل روسری حریر می توانید سری به فروشگاه آنلاین شال مد بزنید. این فروشگاه با چندین سال سابقه در فروش انواع شال و روسری، در بستر اینترنت شرایطی را فراهم آورده تا خریداران به راحتی بتوانند انواع مدل شال و روسری را با مناسبترین قیمت سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل خود دریافت کنند. با توجه به تولید کننده بودن و وارد کننده مستقیم انواع برند ها از کشور های مختلف قیمت تمام شده روسری و شال های فروشگاه ما به دلیل حذف واسطه ها بسیار به صرفه تر از فروشگاه های دیگر میباشد.

فروش شال و روسری حریر مجلسی توسط برترین تولیدکنندگان صورت می گیرند زیرا بسیار زمان بر محسوب می شوند و روز به روز این محصولات در بازار ها بیش تر به فروش می رسند. شال و روسری زنانه در برخی از استان ها و کشور های اسلامی به صورت کیلویی و متری به فروش می رسد زیرا بسیار برای خریداران با صرفه می باشد. شال و روسری مجلسی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. شال و روسری به صورت عمده را می توان از روش های مختلف تهیه و خریداری نمود. هم چنین می توان گفت که این نوع محصول از بهترین مواد اولیه به عرضه می رسد.

روسری حریر گلدار

در بازار شال و روسری عمده فروشی های زیادی فعالیت دارند که با تنوع قیمتی بسیار بالا و متنوع انواع مدل شال و روسری های ایرانی و خارجی را عرضه میکنند کیفیت در مدل در شال و روسری های بازار بسیار متنوع میباشد و عمده فروشان شال و روسری معمولا سعی میکنند انواع شال و روسری ها را با بیشترین تنوع قیمتی عرضه نمایند مدل های شال و روسری های خارجی چینی جزو بهترین مدل شال و روسری های پرتقاضا در بازار میباشند که دارای ارزان ترین قیمت ها نیز در بازار هستند و بیشتر مشتریان و خریداران عمده هم در کنار خرید شال و روسری های باکیفیت انواع شال و روسری های چینی را نیز همیشه خریدارای میکنند معمولا بهترین عمده فروشان و بنکداری های شال و روسری عمده فروشانی هستند که بیشترین تنوع مدل های شال و روسری را با قیمت ارزان و با طرح بندی های پرفروش عرضه کنند.

همان طور که می دانید روسری، پارچه ای چهار گوش است که با تا زدن آن به عنوان پوششی برای پوشاندن سر و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. هر چه روسری بزرگتر باشد گرچه برای فصول گرم چندان مناسب نیست اما راحتر و بهتر می توان سر و گردن را با آن بپوشاند. ست کردن روسری با لباس می تواند استایلی شیک و جذاب ایجاد نماید. دنیای روسری از نظر طرح، رنگ، جنس و قواره بسیار متنوع و گسترده می باشد طوری که می توان با توجه به سردی، گرمی هوا و یا مکان مورد استفاده از طرح و مدل های گوناگون استفاده نمود.

روسری انوع مختلفی از جمله نخی، مامی، پلیسه، ابریشم، پشمی، اسپرت، ساتن، ترکمن و یا حریر دارد که هر کدام از آن ها ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارند و برای فصول و مکان های خاصی می توان استفاده نمود. به عنوان نمونه روسری پشمی همان طور که از نام آن بر می آید روسری است که از ضخامت کافی برخوردار می باشد و از آنجایی که هوا را به بیرون انتقال نمی دهد همانند یک عایق مانع از عبور جریان هوا می شود، از این رو برای فصل تابستان توصیه نمی گردد و بیشترین کاربرد آن نیز برای فصل زمستان می باشد. و یا برعکس روسری حریر و کرپ به دلیل نازک بودن برای فصل زمستان مناسب نیستند و چون خیلی سر می خورند بیشتر برای مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند تا به عنوان پوششی برای بیرون رفتن است.

روسری حریر ساده

روسری حریر ساده همزمان با فرا رسیدن فصل گرما استفاده از پارچه های نازک و سبک پرطرفدار می شود، که پارچه حریر نیز از این دسته جنس ها به حساب می آید. حریر در واقع از آن دسته جنس هایست که از ابریشم نازک و الیاف طبیعی که حاصل پیله کرم ابریشم می باشد ساخته شده است و از این رو بسیار زیبا و ظریف است. تنوع در جنس حریر از نظر رنگ و طرح بسیار زیاد است و از این رو به طور گسترده ای برای دوخت روسری استفاده می شود. حریر کریشه، حریر کرپ، حریر ژاکارد، حریر نخ، حریر سیلیک، حریر ساتن، حریر کرستال و حریر پلیسه نمونه ای از جنس حریر هستند که برای دوخت روسری مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مهمترین نکات به هنگام خرید روسری حریر، توجه به رنگ و طرح آن می باشد. همان طور که می دانید دنیای روسری از نظر رنگ بسیار گسترده و متنوع است که گاه انتخاب را برای بسیاری از بانوان سخت نموده است و آن ها نمی توانند تصمیم درستی بگیرند که در بین رنگ های مختلف کدام یک را انتخاب نمایند. در درجه اول خرید بایستی بر اساس سلیقه باشد، یعنی این که شما کدام رنگ را بیشتر از همه دوست دارید. دوم باید به رنگ پوست خود توجه کنید این که کدام رنگ از روسری حریر بیشتر با رنگ پوستتان سازگارتر است. به عنوان مثال بانوانی که رنگ پوست روشنی دارند روسری هایی که پس زمینه ای تیره دارند می تواند انتخاب مناسبی برای آن ها باشد. پس رعایت این دو نکته می تواند انتخاب را برای افراد آسانتر کند. همان طور که اشاره کردیم حریر به دلیل ماهیت لطیف و نازک بودنی که دارد برای فصل زمستان مناسب نیست و به دلیل سر خوردن خیلی برای بیرون رفتن به درد نمی خورد؛ اما در عوض برای فصل بهار و تابستان و یا مهمانی گزینه ای بسیار مناسب است. از این رو به هنگام خرید باید حتما به نحوه استفاده از آن توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم خرید، توجه به کیفیت روسری حریر می باشد. اگر قصد دارید که روسری حریر را به عنوان هدیه به کسی بدهید، دقت کنید که از نظر کیفیت ایده آل باشد و زدگی، نخ کش، لک و یا جابه جایی چاپ را نداشته باشد چون که می تواند بر روی کیفیت آن تاثیر منفی بگذارد. امروزه کمتر از روسری های قواره کوچک استفاده می شود. روسری هر چه قواره بزرگتری داشته باشد بهتر است چرا که به راحتی می توان قسمت سر و گردن را پوشاند.

روسری حریر کرپ

خرید مستقیم روسری حریر ابریشم خرید مستقیم روسری حریر ابریشم نیز بسیار مهم تلقی می شود زیرا ابریشم از کیفیت بسیار ممتازی در بازار ها ارائه می شود. نمایندگی بسیاری در کشور ها عمل می کنند که این محصول بیش تر به صورت عمده به کشور های مختلف و بازار های داخلی توزیع می شود که نمایندگی ها از تخفیفاتی نیز برای خریداران شامل می شوند. خرید این نوع محصول را بیش تر از نمایندگی ها صورت می گیرد. فروش این محصولات بیشتر به صور فله ای صورت می گیرد. این نوع شال ها به صورت صعودی به فروش می رسد یعنی این که این محصولات روز به روز در بازار های جهانی محبوب تر می شوند. قیمت این نوع محصولات در حال تغییر می باشد و به صورت دائمی با نوسان ها همراه می باشد. مرکز های فروش این محصولات در تهران و سایر استان ها به چشم می خورد زیرا نمایندگی ها و و مراکز های مختلفی تاثیر مهمی را ایفا می کنند. نمایندگی ها تاثیر بسزایی در فروش عمده به خود اختصاص داده اند. شال مجلسی کار شده از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. یکی از بهترین عمده فروشان شال و روسری در بازار شال و روسری مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران میباشد که عرضه کننده اصلی مدل شال و روسری های اصلی و مدل های پرفروش شال و روسری در بازار میباشد.